קונספט

קונספט טוב דורש חידוש או בידול כלשהו. אם זה חידוש באווירה או בעיצוב, אם בצורת המזון או ההגשה או אולי בתצורת שירות שעובדת נכון. לעיתים הקונספט הוא בכלל תפעולי או ניהולי, כזה שמביא מוסד מזון עייף וצולע להתעוררות בקרב הלקוחות ולדרישה גוברת והולכת.

קונספט הוא חלק מאבני היסוד של מחשבות, תפיסות ואמונות. לעיתים קונספט נתפס רק כרעיון, אבל הוא רעיון עם רכיבים מופשטים.

לראות את התמונה אחרת משמעותו שצריך להתבונן מבחוץ על המטבח מבחינה עסקית, חווייתית ותפעולית באופן קונסטנטיבי. באם יש צורך, לבצע מניפולציות מבוקרות בנקודות התורפה ולהבליט את הרלוונטיות של הרכיבים המופשטים שבאמתחתנו הגורמים לצריכה גדולה יותר או לפופולריות רבה יותר.

 


קונספט בעולם ההסעדה לאו דווקא משנה סדרי עולם או מביא מפץ של בשורה חדשה שטרם נראתה. קונספט טוב לוקח רעיונות או אמונות בעולם האוכל ומביא אותם לכדי יישום, בצורה חווייתית שנותנת מענה לצרכים המאוד מגוונים של העידן הזה.

קונספטים של מקומות אלטרנטיביים למזון נפתחים כדי לספק ביקוש לאפשרויות בריאות המשלבות מרכיבים באיכות גבוהה ומזון אותנטי, בסביבה נעימה יותר מאשר מרכזי מזון סטנדרטיים.

נשמח להיפגש ולהבין את הצרכים הייחודיים שלכם ולתת לכם מענה לבניה או חידוד הקונספט.


אנחנו אוכלים יותר בחוץ. זו עובדה. העלייה של מגמת האכילה בחוץ למשקי בית בארצות הברית, אירופה וגם במזרח התיכון נמדדת כל שנה באחוזים גדולים. בישראל המצב לא שונה. אנחנו מחפשים מגוון טרי יותר, מזונות מיוחדים, אוכל איכותי ובזמינות קלה ונוחה. השירות במשוואה זו חשוב לא פחות ולכן צורת ההגשה, המהירות, העקביות הינם חלק חשוב בבניית הקונספט.

'קונספטי על' של העבר כגון רשתות המזון המהיר שבמשך שנים הובילו את טבלת המכירות נמצאים בירידה מתמדת אל מול טרנדים חדשים שצצים בכל פינת רחוב ראשי בארץ ובעולם. רשתות מזון מהיר טבעי וירוק יותר, מעובד פחות ו'מבושל' יותר מתחילים לנגוס בפלח שוק זה השווה מאות מיליונים בשנה

הלקוחות שלנו